جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران در بیانیه‌ای به حمایت از جبهه مقاومت، حزب الله لبنان و حماس و محکومیت اقدامات جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی و پشتیبانان آن پرداخت.

به گزارش خبرگزاری حوزه در مازندران، حجت الاسلام محمدجواد قائمی، مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران، در بیانیه‌ای در محکومیت اقدامات جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی و پشتیبانان آن آورده است: ان الله یدافع عن الذین آمنوا ان الله لایحب کل خوان کفور . (سوره حج/38)

زمانی که مدعیان حفظ و مدیریت صلح و امنیت در نظام بین الملل، چشمان خود را بر روی جنایات رژیم آپارتاید صهیونیستی در غزه و جنین و خان یونس و دیگر اراضی فلسطین اشغالی بسته و با لفاظی همیشگی خود مشغول جابجایی مرزهای ظالم و مظلوم بودند و افکار عمومی جهانیان را معطوف تماشای سخنرانی مدعیان دروغین حقوق بشر و امنیت بین الملل در مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک کرده بودند، بار دیگر دستان تا به مرفق آلوده سگ هار استکبار جهانی در منطقه حساس آسیای غربی از آستین خون آشام خودش بیرون آمد و به بهانی ترور رزمندگان جبهه مقاومت، جنایت جنگی دیگری را در حافظه تاریخ به ثبت رسانید. جنایتی که در آن شاهد حمله به کودکان، زنان و بیمارستان‌ها و با بجا گذاشتن بیش از 500 کشته غیر نظامی هستیم. جنایت بر ضد اماکن و افرادی که به ادعای خودشان بر اساس تمامی کنوانسیون‌های حقوق بشری و حقوق بشر دوستانه از هر نوع آسیب و گزندی در زمان جنگ و تعارض در امان هستند.

از این رو مدیریت حوزه علمیه خواهران استان مازندران، ضمن تسلیت شهادت و جانباختن جمع زیادی از مردم بیگناه که چیزی به غیر از عزت و زندگی در سرزمین اجدادی خود نمی‌خواستند؛ از همه مجامع بین‌الملل و بخصوص سران کشورهای اسلامی خواستار اقدامات فوری و جدی اقتصادی، حقوقی و سیاسی در محکومیت اقدامات جنایت‌کارانه این رژیم و تعقیب و مجازات آمران، پشتیبانان و عاملان این جنایات هستیم.

در پایان ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و اعلام تجدید بیعت با آرمان‌های بلند امامین انقلاب و شهدای طریق القدس، حمایت همه جانبه خود را از مواضع ضد صهیونیستی رئیس جمهور محترم در مجمع عمومی سازمان ملل اعلام داشته و از ایشان و دیگر کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی و بخصوص دستگاه دیپلماسی کشورمان که میراث دار شهید خدمت دکتر عبداللهیان می‌باشند؛ خواستار اعلام مواضع عزتمندانه، انقلابی و جدی نظام و مردم انقلابی ایران اسلامی در حمایت از جبهه مقاومت و بخصوص حزب الله لبنان و حماس هستیم و امیدوارم که هر چه زودتر با مهیا سازی تحقق زمینه‌های خون‌خواهی مهمان عزیزمان از سوی دولت، شاهد اقدامی تادیبی سخت و پشیمان کننده از سوی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بر ضد سفاکان اسرائیلی باشیم.

انتهای پیام 313/48

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha